Sunday, March 21, 2010

Question?answer?why lah?aiyaaaa!


Hie.

Singgah sebentar.untuk blog.
actually!kenape lar aku nie cengini.
Hard Outside,Fragile inside.
huuu.
Tak kisah lar orang buat sebagaimana dasyat pun ngan aku.
It always for me to forgive but not forget.
but least I can do is buat biasa an act like nothing happen.
Kenapa, Kenapa, kenapa!
why can I hate people like I couldn't see or answer or talk to him?
Apesal lar ati aku nie lembut sangat.huu.

Paling kurang pun aku buat.
bila orang bercerita.
macam
ko tau si polan niee,alaaa, dia buat taik kat ko tueee.dia tue macam tuttt macam teetttt.

aku akan balas.biar lah.nnt2 dia dapat lah ape yg dia buat.hmmm.
there always a reason for me to just talk and act like nothing.
bukan jer orang sekeliling aku tak paham.aku sendiri pun tak paham ngan diri aku.
mungkin korang akan pelik ngan post aku kali nie.tapi semua nie aku perasan bila.

1.Bila kawan2 aku buat taik ngan aku/or something wrong somewhere/or ada persilihan paham.

- mula2 aku akan amik masa.bagi relax balik.then back to few months or week.aku dah
boleh gelak tawa/act normal/and buat lawak bodoh macam biasa.macam takde benda
berlaku.hati kering sangat ke aku nie?mungkin orang cakap aku nie hipokrit lar ape
lar.tapi bila pk balik.aku senang lupakan memory tue.sebab atas nama persahabatan pelik
kan?tapi tue lah aku.hmm

2. Bila baru2 nie ex boyfriend aku telefon.aku boleh borak ngan dia macam takde benda buruk berlaku antara kami.

- Haaa, bendealah nie jadi persoalan kini.kenapa aku BOLEH CAKAP NGAN DIA, Padahal
aku dah janji takmoo ada kait2 ngan dia lagi!,huuu.
Benda nie jadik bila satu hari tue tetiba dia call after 1 years.and aku boleh borak ngan
dia macam kawan.even aku pelik.tapi masa call tue memang aku sinis lar.dok
perli2.haha.but don't get me wrong.never means never.we never will be that way again
and close like friends.maybe we talk.but we are not going to be closs.enough said.full stop!

3. Bila girlfriend exbf aku call!camne lar aku bole borak berjam2 macam dia tak penah
rampas dulu jadi aku punya sekarang jadi dia punya?hadooii!aku pun pening!

- Penah tak korang jadi macam aku.orang yg tak penah korang kenal.tapi once korang tau
yg dia penah jadi perampas.then you call her a bitch.but sometime she call you.ask for
an advise about your ex.but dengan senang ati ko jawab telefon.and borak macam bf dia
tak penah jadi bf ko?haaaaa!pening kan?aku lagi pening. tapi aku ngan dia sekarang can
be consider as a friends.paling tak pun aku cakap.thanx for letting my burden fly
away.sekarang dia dah ngan awak.i think u can take care of him more than me.apepun
one advise.careful.tue jer.takde dendam.takde sakit ati.nothing!seriously i'm blank.pesal
lar aku cenginikan?

Tapi apapun. nie lah aku. yg always take things for granted.malas nak gaduh lame2.cari pasal lama2.biarpun mulut aku nie agak pedas.tapi aku nie lepas geram kat situ jer.marah pun kat situ.lepas tue aku lupa lar.but even bende tue hurt my feeling millions time for bigger than it is.but it always me.forgive but not forget.but act like nothing happen.i wont forget pasal aku taknak bende jadi kat aku bnyk kali.but yet.I always find it easy for me to find solution.to forgive and act like nothing happen.mungkin bende nie yg terbaik dan atleast aku tak rasa sakit because things always happen for reason kan?
InsyaALLAH.

till then guys.

Regards
Sallihan Rashid

No comments:

Post a Comment