Wednesday, March 31, 2010

::- Life, Kerja,Komitment,Family.Mission, Diet.arggghhhhhh

Hie!!.

sebenarnya hari nie aku tensionn sangattt!.
i can feel my work going to be double up soon.
macam mana lar nie.
takpelah.dah kata KULIKUTIF..patuh jer ler yer kan?
Gaji dah dapat.sedap dah sedap dah salary.
sekarang adalah masa untuk perform.

dalam ada masa untuk perform tue..
ada benda yang harus aku wajib buat.
yup2..kalo korang pandai teka lar..hehehe
haaa!, aku kena lari lar..
dah kata nak kuruskan?
hehehe.. =P
tapi dengan keadaan aku yang semakin sibuk nie..mampukah untuk aku buat 5 kali seminggu.
macam mane ek?hmm..
aku rasa aku kene organize sket masa aku untuk bendealah niee.
lepas dah sampai target boleh lar buat 4 kali seminggu lak.
sabtu, ahad then 2 hari biasa.hehehe.
buat masa sekarang.aku harus stick dengan program yang aku dah buat untuk diri aku..
InsyaALLAH,
yakin BOLEH!yeaayyyhhh.
Korang nak tau tak kenapa kerja aku makin bertambah?
haa.seharusnyaa ada 3 orang mak buyung dalam department aku
yang aku bersalin sekitar bulan july.bulan yang sama lak tuee.
mati lar aku..huuuu...
nnt diorang cuti bersalin tinggal lar aku sorang dan manager aku.
mintak2 ler jangan dia mengandung lak.hehehe. =P
sekarang aku pegang buat overtime staff.
nnt aku buat claim lak.
seterusnya buat gaji perkerja puulaaakk.
aiyoyoyo..
gimana ini!takpelah
kan pengalaman itu satu proses pembelajaran.hehehe
(sekadar sedapkan hati aku)
mintak2 ler aku boleh bertahan pada dasar yang aku minat. :)

bila aku pikir2 balik.
aku rindu lar life aku.
mana pergi life aku yang haru biru niee.
kenapalah kebelakangan nie aku jadi anak dara yang baik sangat.
yang pergi kerja balik kerja..
balik rumah,tido then esok bangun gie kerja..
tak sangka lak life aku boleh bertukar secengini cepat kan?
sabtu ahad lak.aku guna masa aku gie jalan.
boring2 aku pegi rumah iefa ngan ika.
kacoo2 diorang, then balik rumah, tengok tv.tidoo.
serious aku rindu night life aku.
bukannye apa.memang lar elok life cengini,
tak lar menyusahkan kepala mak bapak pikir perangai anak macam hantu.
terutama aku.hehehe
tapi sekali sekala, rasanya tak salah.
sekadar untuk hilangkan stress dan kekusutan di kepala otak aku niee.hmmm
agaknya aku masih belum puas enjoy kot.
owh tuhan!tolonglah hambamu inii! =(

Sesungguhnya stressnya akuu.
mintak2 lah things going to be better soon.
sekarang just go on with flow.
insyaALLAH things going to be okay soon..

till then
luahan stress aku..

regards.
A'an

No comments:

Post a Comment