Thursday, March 11, 2010

My Work, My Life


Hie!,
Rase macam dah lame jer tak update blog,
diam tak diam hari nie dah 11th March 2010.
and this is my 10 week of practical training
n lagi 2 minggu aku pun abis practical.yeaayyhhh. =)
tapi tak happy sangat pun, pasal aku akan terus berkerja kat sini,
even aku dah abis practical.Alhamdulillah,tak payah aku pening cari tmpt keje. =)

Well, practical nak abis but unfortunately, Report cume 30 percent jer siap.
so? camne?,bukan taknak siapkan.tapi TAK PAHAM MACAM MANA NAK BUAT.
Huuuuu. =(,bace guideline pun tak paham.so?kene tangguh jer ler.huhu..
rasenye lepas nie nak lepak rumah iefa, siapkan report.macam biase ler
my study partner.huhu.

Lagi 2 minggu jugak is my unofficially abis belajar.
but another 7 month officially,sebab ape?aku convo lar.
tak sabar2.hehehe..nnt nak buat baju convo.hehehe.

cepat jer masa berlalu.
pejam celik,pejam celik.it is almost 3 months.
and sedikit pun tak rasa macam masa cepat berlalu.hehe
i have plan lots of things this year.tapi kalo diizin Tuhan,insyaALLAH
semoga tercapai benda2 yg aku nak buat.
huhu.

Since,things are different now than way back behind.
I miss school and college life.
tak kisah ler SKDU, SMDJ, SMTPR, KPM ke or Unitar.
but thanks to those Institute/college/university.
It has mold up what I am now.
thanks to the friends I have.
Thanks to the lecturers.
thanks to the educations
and ofcourse
thanks to the surrounding.
you have change the way I am now. =)

To my SMTPR friends.
I do miss you.
I do miss the talk to you guys.
bukan aku tak update pasal korang.
unfortunately, i'm to busy.
kadang2 bila aku buka facebook.
aku tau korang ada. tapi i'm to bz to comment back,sorry.
aku tau, ramai kawan2 kita dah tamat zaman bujang.
and i'm happy for you guys.
To Ajue and Fahmi, Aleng,Dhaliana, Zaid Kecik.
selamat pengantin baru.
to those yg dah jadi mak2.
Faaizah,Sarah,Atark,Maria.jadi lar mak2 yg baik yer. =)
sorry if aku tak datang kawen korang.
i always out of KL during that time.sorry.
as for me.
kalo korang tanye.
I'm not ready yet.nnt dah sampai mase.ada lar card okeh.
as for now.I'm enjoying my single (tak lar single mane) and happy life.hehe
tapi insyaALLAH.we will meet soon.
To my best friends Hawa.aku tau bulan 5 nie ko kawen.
gud for you.i always know that u always first kan.
the happiness always with you.
i'll pray dear.
To Khair Mokhsin.
Sorry not to answering your call,not replying your message.
not replying your ym or FB chat.
1st: I'm bz hope ko paham
2nd: aku tak tau nape.but i'm not ready to speak.just give me time.okeh.
3rd: i miss the hang over.but just give me time kay.
4th: we talk soon.InsyaALLAH.

To my KPMM friends.

expecially to Arina,Timah,Shera,kak na, aziemah and apple.
aku tau shera dah tunang.(sedihnya dapat tau dari mulut orang =()
tapi asal ko happy, i'm happy too.
Timah yg bakal berlangsung bulan 6,akan ku cuba hadir kay.
kak na, yg dah kawen orang sabah n dah timang anak.nak sangat jupe.huhu
Arina and azie, just persue your happiness,because soon soon it will be yours.
nak tambah untuk Arina, belaja rerajin.tak lame lagi pegang lar segulung ijazah macam aku.hehehe
kepada apple: rindu kat ko.lepak bilik ko.balik KL sesame.borak.lepak sama2.
seriously rindu.
even ko dah kawen anak dah 2.
aku nak sangat jupe anak ko.tapi bagi aku sikit mase cube squueeze mase aku g segambut jupe ko kay sayang. :)
to Jaja ganu. you take k.jage family elok2.we'll talk soon k.
azrin a.k.a amalina : awak!,nnt saya nak pegi butik awak kat bangi okeh.
to sesape yg aku tak sebut tue.
selamat pengantin baru.aku tau tahun nie ramai yg tamat zaman bujang.
and to those yg dah dapat anak.happy for you.
and those yg single.just persue okeh.
yg sibuk tanye aku nak kawin bila especially to shasha.lambar lar weih.
to much in mind.hehe.ko jage hubby ko elok2 kay.
hehe

to Unitar Friends.
To:
Pah,lina,syu,kiela,aziz,syed,syuk,rafiq,zieqah,iefa,amir,zack,awang.yazid,zubair and farid.
Rinduuu nye nak lepak.
bila lar dapat kumpul ramai2 balik.
just to talk,laugh and do crazy thing.
seriously.it been too long. i think. =)
sekarang sorang2 dah nak graduate.termasuk lar aku.
then aziz n syu pun nak tunang dah.
tak sabar2.
i guess we should find time to meet up kan?
InsyaALLAH.
you guys just take k okeh..
we meet up soon.
ps: tak ssabar convo same2. =)

and to those all my friends.
sorry for the limit time i have now.
Sorry sangat2.but you guys always here in my heart.
and thanks for being with me.

and to the one: ILYSDM.and you know who.

till then.that's all for now.thanks for reading.
daa

regards,
A'an








No comments:

Post a Comment