Monday, April 25, 2011

There is nowhere it the birth certificate that said life would be fair


Salam,

Morning Guys.
another day with another blog to post.
Emm~
How Time Flies kan.
Senyap2, Macam2 jadi for the past few month.

Ada Gembira, Ada Sedih, Ada Terkejut N ada yg dah expect.

Well that's life.
Always unfair n full with surprise. =)
Things happen for a Reason and i have No doubt about it.

Sekarang dah kini bersendiri
Yang penting keluarga dan teman2 sentiasa disisi.
Sekarang saya bermula dengan kosong
a clear start for me...
Bermuhasabah diri dan perbetulkan diri dari kesilapan dulu..

Mistakes?
yup Everybody make mistakes.
saya pun tak terlepas untuk mistakes itu.
Oleh itu saya memilih jalan untuk sendiri..
Di mana saya mahu mencari diri saya yang hilang...
Semangat dan jati diri saya.
I've been lost back few years n i dont who i am.

Syukur Tuhan itu masih sayang sama saya =)
Beri peluang untuk saya perbetul keadaan..
beri peluang perbetul diri sendiri..
Masih punya kasih sayang dia pada saya yang sentiasa lupa dan leka terhadap dirinya.
Moga yang terbaek akan menjadi milik saya.

Dugaan?
kan Dugaan itu mematangkan diri kita?
kan dugaan itu maksudnya Tuhan itu mengigati kita?
Kan Dugaan itu boleh memusabahkan diri?
InsyaALLAH~ Tuhan itu lagi maha mengetahui.
Kita?,haruslah kuat pegangan kita..
Pegang yang percaya pada qada dan Qadar.
Yang lain itu urusanya.
Kita?Melangkah di dunia ini dan terus pandang ke hadapan.
yang dah berlaku itu biarlah ia berlalu..
dan kadang2 boleh lah kita selak untuk kenangan itu..(kadang2 jer k)
hehehe
InsyaALLAH

Moga yang terbaek sentiasa untuk diri ini,
Amin~

Regards,
A'an =)

No comments:

Post a Comment